myplayground.blogg.se

Äntligen!

Kategori: Add

 
Nu börjar det ljusna i andra ändan av tunneln! Jag har vilat i snart två dagar, bara legat i soffan och inte gjort något alls. Det vill säga att jag har samlat på mig energi. Jag är fortfarande trött i kroppen men min hjärna börjar vakna igen.
 
Att vila ut någon vecka per kvartal är något jag måste för att orka med all skit som min hjärna slår mot mig. Jag menar att när man går om kring och oroar sig över vad andra människor tycker om en, alla vill ju på något plan bli omtyckt. Men när jag har den tanken så blir den så stor att jag får prestations ångest i närheten av den personen och ibland snurrar tankarna så sjukt över sånt att jag inte hinner stoppa dom. Personen kan vara en kollega, chef eller läkare. Ja det spelar ingen roll igentligen vem det är, det är nyckelpersoner som jag behöver hjälp och stöd av.
 
Jag har en liknande känsla med jobb och skola, vilket inte alls är roligt. Jag vill ju bara orka göra sånt som vilken annan människa som hällst vill göra. Men nojjan av att någonstans veta att man har lägre energi och aldrig kommer upp i samma takt som många andra håller i ens klass är inte alls kul.
 
Ja jag kan nog skriva om detta hur länge som hellst för det är ett stort problem inte bara för mig utan för de som bryr sig om mig oxå. Jag önskar bara att det upptäckts tididagre så jag sluppit leva i en sorts paus. Som jag skrev i början så blir det bättre med vila! Nu har jag vilat och nu ska det tas tag i! Min sambo har en telefontid med min läkare på fredag och vi får ju se vad hon säger. Det är ju hon som tagit beslutet att utreda min add så hon borde veta när det börjar!
 
 
Happy me!

Kommentarer

  • julia säger:

    Fin header!
    Vill du tjäna pengar på din blogg?
    Gå då in på : http://blogfame.se/12/1019/blogfame

    Svar: Jag har ingen header.... det är från temat.
    Sabina

    2013-01-22 | 17:49:07
    Bloggadress: http://juliaoannie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...