myplayground.blogg.se

Längtar!

Kategori: Add

Jag längtar verkligen fram tills min kompis flyttar tillbaka till Göteborg. Då kan vi göra som vi alltid har gjort, fika, shoppa och mysa med hundarna. Hon har nämnligen bott i Luleå de senaste åren och ja det har ju blivit en del telfonsamtal och långa tågresor fram och tillbaka. 
 

Tycker att hon ska ta och skynda sig med att sälja sin lägenhet och snabba sig med att komma ner hit så jag har någon att umgås med på dagarna! Men det är ändå tur att hon varit där uppe för annars så hade jag nog aldrig hittat den bästa kenneln någonsin. Får bara hålla tummarna för att jag blir vald som valpköpare, hon har nämligen en oändligt lång kö på sina valpar och speciellt till denna kullen.
 
Tänk om tiden kunde gå lite snabbare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...