myplayground.blogg.se

Här va det tomt

Kategori: Add

Det va ett tag sedan jag uppdaterade nu, har haft så mycket att göra det senaste och hinner inte riktigt med allt som jag vill göra.
 

Jag har fortfarande problem med min arga sida. Min sambo säger att jag blir svart i ögonen och har döden i blicken.  Men jag hoppas att det försvinner det är ju inte sån jag är egentligen. 
 
Jag har haft en massa annat kul för mig, Emma min kompis från gymnasiet är tillbaka i Göteborg så nu händer det en massa saker hela tiden! Vi har varit på stan ett par gånger och så har vi vart på frölunda torg. Hon lyckats få ut mig två gånger dessutom på pub, vilket har varit super roligt! Jag är så lad över att hon är här nere igen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...