myplayground.blogg.se

Skit va arg jag är!

Kategori: Add

Det är helt sjukt vad arg jag är! Tydligen kan jag inte få folk att förstå vad det är jag säger. Så jävla irriterande när de i princip upprepar det jag sa och de tror att jag säger i mot dom.
 
Detta händer ju inte bara en gång om dagen utan hela tiden och jag är så trött på det! Lyssna på vad jag säger och fråga om ni inte förstår vad jag menar. Hur svårt kan det vara? Jag menar hade man bara slutat avryta mig mitt i meningar och tankebanor så hade jag kanske fått förklarat hur och vad jag menar istället för att folk blir arga på mig. Klart att jag försvarar mig då när de säger och sprider saker om mig som jag inte står för.
 
Ja det är ett socialt handikapp för mig men ingen vill bli avbruten och få ord stoppde i mun! Tänk er själva att ha främmande människor som gör så, eller de som står en nära oxå. Till slut så orkar man inte längre.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...