myplayground.blogg.se

Dagen började ju så bra

Kategori: Add

Åkte hem till mina föräldrar idag för att umgås med min syster och träffa Snobben. Han är där för att jag kan inte promenera med honom och ge honom den grundläggande omsårgen vilken hund som hellst behöver. 
 
Jag va bara där två timmar, magen började krångla och jag hade ingen lust att stanna då. De bor ju så nära så det tar inte lång tid att åka och hälsa på Snobben. Det var mest därför jag fråga dom om dom kunde ta honom. 
 
Jag har haft skiten med magen i fyra dagar nu och jag är så trött på det! Det gör ont i magen och det finns inget jag kan göra åt det. Jag orkar verkligen inte mera, jag är uttorkad, hungrig och jag har så förbannat ont i rumpan. Tydligen finns det inget att göra åt det enligt min läkare. 
 
Det är tur att jag har Tommy, han kan alltid få mig att känna mig bättre. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...