myplayground.blogg.se

Gjorde det igen...

Kategori: Add

Skit rent ut sagt! Ja har skött maten perfekt idag men efter att min sambo kom hem har jag glömt att äta. Lika bra att dra sig undan och vänta på maten.
 

Det är tur att jag har min sambo hade aldrig klarat av att gå ner i vikt annars, eller äns fått i mig mat nu på kvällen. Det vanliga som händer när jag inte ätit på länge och ska laga mat är att någonting litet går fel och i min hjärna blir det världskatastrof. Det brukar antingen bli så att jag försöker ändå och allt jag gör blir pannkaka och inte sån man kan äta. Så klart blir jag förbannad i detta senariot och tillslut så måste jag ge upp för jag orkar helt enkelt inte fortsätta. Det finns ett till senario och det är när jag inte ens kommer på att jag inte ätit, det kan gå från frukost till middag vilket är skit för inte bara magen utan hjärnan.
 
Som tur är har jag min underbara sambo som sveper in i köket och gör allt bra igen! 
 

Är det någon mer som har problem med detta? När jag inte ätit så blir jag först grinig sen förbannad på alla och allt och tillslut så somnar jag. 
 
 

Kommentarer

  • Bloggmamman säger:

    Jag blir helt GALEN om jag inte får mat ! Då måste allt och alla se upp!

    Svar: Haha! Ja precis! =D
    Sabina

    2013-01-15 | 20:58:17
    Bloggadress: http://www.bloggmamman.nu

Kommentera inlägget här:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...