myplayground.blogg.se

Lördags planer

Kategori: Glad

 Har bestämt att det är dags att åka in till stan och festa till det lite! Blir dock ingen alkohol för mig eftersom jag precis mått dåligt. Det får vänta till senare, är ju inte som att jag missar något. Jag är ju faktisk med ändå.
 

Det viktigaste tycker jag är att man faktiskt umgås med folk och har det roligt och trevlig. Sen spelar det ju ingen roll om man dricker eller inte. Min sambo kommer dessutom att hämta mig på kvällen så slipper ta bussen och spårvagnen hem i alla fall. 
 
 

Kommentarer

  • Johanna Fåglund säger:

    Sv: Tack! :D Åh, vad roligt!

    Svar: Vill ju inte missa något! :)
    Sabina

    2013-01-22 | 18:54:29
    Bloggadress: http://stargirlphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...