myplayground.blogg.se

Äckelmagade läs inte vidare!

Kategori: Add

 
 
 
Jag har haft magknip halva natten och nu så är den värre än någonsin. Jag är så lös i magen att jag inte ens känner när jag bajsar... Detta är inte alls roligt! Jag har till och med fått ett sår precis i öppningen som vägrar sluta blöda. 
 

Jag har fått ringt vårdcentralen nu och fick en akut tid tidigt i morgon. Måste bara se till att jag kommer upp ur sängen och iväg dit utan att behöva springa på dass mitt i allt. Jag har ju i alla fall inte drukigt något kaffe och jag försöker äta sånt med mycket fibrer i, med det hjälper inte. 
 
Jag vill bara kunna leva mitt liv så normalt som möjligt! Tror att det är flera än jag som har problem med magen.
 
Jag är så trött på detta, skulle helst av allt gå och gömma mig under mitt täcke och låtsas att allt är bra. Dröma mig bort en stund och sova lite. Sånt hjälper ju för stunden men absolut inte i längden och nu är det dags att ta tag i skiten. På tal om det ska jag försöka ringa min kontakt och kolla vad som dröjer så med utredningen. De skulle ju ringa i Januari och ja denna månaden är ju faktiskt snart slut. 
 
 

Kommentarer

  • Alice - bilderbyalice säger:

    Hejhej, har en super roligt tävling på bloggen, där man kan vinna 2 biobiljetter. http://bilderbyalice.se/2013/january/vinn-2-biobiljetter-2.html#comment
    massa förlåt om du inte gillar sånahära kommentarer!

    2013-01-21 | 18:57:28
    Bloggadress: http://bilderbyalice.se

Kommentera inlägget här:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...