myplayground.blogg.se

Fan va grym jag är!

Kategori: Add

Fick min efterlängtade sömn igår! Så nu är jag super pigg, har inte sovit så gott på flera månader. Så mitt tips till er där ute som inte kan somna gå och lägg er kl 22 och ligg i sängen utan att göra något annat än att försöka somna. Till slut så somnar man bara.
 

Sitter hemma hos mina föräldrar idag, har lånat deras internett så jag kunnat uppdatera itunes. Har ju min telefon som internett vilket funkar utmärkt att surfa och annat sånt på men större uppdateringar kräver ju bättre hastighet. Hunden är med mig oxå, han och min systers katt har sprungit runt som tokar och busat i en halvtimme nu. De har ju vuxit upp tillsammans så de är super söta med varandra.
 
Jag ska försöka leta upp en bild på dom tillsammans men jag kan inte lova något.
 
Hoppas ni har en lika bra dag som jag har det! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...