myplayground.blogg.se

Önska

Kategori: Add

Tog nog i lite för mycket, som vanligt. Nu är jag så där super trött och irriterad igen. Självklart i samband med att sambon dyker upp. Stackarn får stå ut med att jag inte orkar ha tv:n på eller något annat som låter.
 
Det är så typiskt mig. Vill bara gå och lägga mig och sova bort resten av dagen. känner mig orättvis mot dom båda dessutom. Önskar så innerligt att den här skiten bara kunde ta slut. Men det går inte att bli frisk från detta, kan bara lära mig leva med det och det går ju inte förens de kallar mig så jag kan få hjälp med all skit!
 
Kan ju inte ens skriva ordenkligt längre, men orka bry sig. 
 
Det är ju helt uteslutet att gå och lägga sig oxå. För då kommer jag ju inte kunna somna i kväll. Och ja då börjar ju allt om från början med sömn brist och dåligt humör. Jag vill komma ikapp alla andra med gymnasiebetyg och jobb! Jag menar jag är 25 och kan inte ens hålla i ett jobb i mer än två månader. Magen börjar krångla, stressen gör att jag inte kan somna och humöret tär på alla mina förhållande till människorna runt mig. Speciellt till min underbara sambo. Han är nog den enda som faktiskt kan få mig att känna att det kommer lösa sig, någon gång.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...