myplayground.blogg.se

Städa

Kategori: Add

Två fulla nätter med sömn gör verkligen undervärk! Denna bloggen hjälper mig så fruktansvärt mycket. Här kan jag verkligen skriva det som händer med mig i den sekunden det händer.
 

Jag har faktiskt tagit disken och städat rent på diskbänken! Helt sjukt, jag har inte orkat göra något alls de senaste månaderna. Det har ju varit så illa ett par gånger att jag inte ens har tagit mig ur sängen på morgonen. Att bara erkänna en sån sak är hur skönt som hällst! Denna bloggen är min och bara min, ingen annan kan dömma mig eller få mig att må dåligt över all skit som händer just inne i mig just nu! Tänk kanske blir denna bloggen omgjord om ett par månader och inte ha lika många långa inlägg om hur jag känner mig.
 
Jag tror faktiskt att jag ska ta och fortsätta i köket. Kan ju visa resultatet sen! 
 
 
 
 Mitt förträffliga sällskap! Snobben är min ängel och rädddare. Vad hade jag gjort på dagarna utan denna fina varelse!
 
 
 
 

Kommentarer

  • halsoprofilen säger:

    kanske gillar du kost och träning? eller vill komma igång med det? Jag skall utbilda mitt till PT och hjälper dig gärna (: kika in mitt senaste inlägg!

    Svar: Om du har erfarenhet av att hjälpa personer med add så kanske..
    Sabina

    2013-01-18 | 14:53:40
    Bloggadress: http://halsocoachen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...