myplayground.blogg.se

Tröttheten kommer ikapp

Kategori: Add

Jag vet inte ens hur jag ska börja nu, är så jävla trött! Jag sover dåligt på nätterna och är helt orkeslös i vanliga fall utan dålig sömn.
 
Nu idag har jag nått den pungten att jag verkligen inte orkar med något! Mitt humör är hemskt och jag blir irriterad och förbannad för ingenting. Jag önskar innerligt att jag va som alla andra, tänk om jag orkade jobba och kunde tänka på mera än en sak i taget. Tjäna pengar och åka på semester är mina högsta drömmar just nu.
 
Men jag måste kämpa på! Jag kan inte ge upp nu inte precis innan första delmålet är uppnått. Att starta utredningen på mig. 
 
Det är ju faktiskt så att jag vill komma vidare, så jävla mycket vill jag det! Men jag kommer inte vidare. Det är som om mitt liv står på paus och jag lever i något mellanting. 

Kommentarer

  • basebollivet.blogg.se säger:

    Ut och gå innan du går och lägger dig, eller drick något varm (utan koffein - clearly) brukar hjälpa mig lite. Men inte alltid. tyvärr =/ Är skitjobbigt att sova kastt

    Svar: Ja det är det verkligen. Tyvärr har jag testat det mesta och det värsta jag kan göra är att gå upp ur sängen när jag lagt mig. Gör jag det så kan jag inte somna på hela natten. :/
    Sabina

    2013-01-16 | 15:56:39
    Bloggadress: http://basebollivet.blogg.se/
  • Mallan säger:

    Fin blogg!

    Svar: Tack!
    Sabina

    2013-01-16 | 16:29:08
    Bloggadress: http://nattstad.se/malinmelin

Kommentera inlägget här:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...