myplayground.blogg.se

Underbara Torsdag

Kategori:

Det har varit super bra idag! Va en sväng hem till mamma och pappa för att uppdatera datorn, köpt mat och så köpte jag en rengöring till diskmaskinen. Den har ju varit sönder och så har den stått oanvänd så den stinker sjukt äckligt!

Nu sitter jag i soffan med en kompis och snobben. Det är super mysigt! Synd bara att diskmaskinen låter så mycket.

Det enda jag saknar är min sambo, han är iväg med någon kompis. Hoppas att han har roligt för det är inte ofta han åker iväg och roar sig på annat håll.

Nä ska nog försöka få min kompis att flytta sig från soffan så vi kan hitta på något roligt!

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Gud så gullig!
    Vad är det för ras?

    Svar: Han är en cavalier king charles spaniel. :)
    Sabina

    2013-01-18 | 12:45:25
    Bloggadress: http://sannatyglare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...